zondag 9 maart 2014

Doodle flowers


Hello! It's a really sunny day here today and I love it! Predictions said it could be 17 degrees Celsius today, but on my balcony (where the wind doesn't come and the sun shines fully) it will surely be 25 degrees or more! :D So, I know where I will be as soon as the reaches my chair there! :) I have this flower card for you today, made with the Doodle flowers set from Papertrey. I love designs like this, that you can give an entirely different look, when using different colors. Hope you like the card and wishing you a wonderful day today!
Hugs, Wendy

=======

Hoi! Het is een heerlijke zonnige dag vandaag, echt geweldig! De voorspellingen zeggen dat het vandaag 17 graden kan worden, maar op mijn balkonnetje (waar de wind niet komt en de zon de hele middag op staat) gaat het zeker 25 graden of meer worden! :D Dus ik weet wel waar ik te vinden ben, zodra de zon mijn stoel daar bereikt! :) Ik heb vandaag deze bloemenkaart voor je, gemaakt met de Doodle bloemen van Papertrey. Ontwerpen als deze vind ik super, je kan er met andere kleuren steeds een heel nieuwe look aan geven. Ik hoop dat je het een leuke kaart vindt en ik wens je een fantastische dag toe vandaag!
Liefs, Wendy

14 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een mooie en vrolijke kaart. Wij hebben ook al van het zonnetje genoten en we hebben zelfs al geBBQt, hihihihi. HEEEEERLIJK!

Karin zei

Mooi bloemenkaartje, past uitstekend bij het mooie weer, ook hier zalige temperaturen!
Groetjes, Karin

Christine zei

Wat zijn die bloemen mooi Wendy! Knap kaartje hoor!
Liefs
Christine

Lindsey zei

This is so pretty! Your flowers are perfectly placed and beautifully coloured.

Irene zei

Schitterende bloemen en kleurtjes Wendy!! Het weer is bijna niet te geloven........mag van mij zo blijven tot Kerst hihihi!!

xx Irene

Stella zei

Het is inderdaad een supermooie set en je kaart is hartstikke mooi. Deze kleuren gaan zo mooi samen. Super!

Het was echt voorjaar vandaag he; ik geloof dat we allemaal in de zon hebben gezeten. Heerlijk om weer lekker naar buiten te kunnen zonder sjaal en handschoenen:)

Groetjes,
Stella

Cornelie zei

Geweldig deze set, heb er ook al wat mee gepost, want het was liefde op het eerste gezicht. Heerlijke kleuren heb je gebruikt. Erg tof kaartje!

Karin zei

ja het was heerlijk weer en het beloofd voor vandaag ook weer alle goeds! Prachtige kaart!

Petra Tillmann zei

Mooie kaart, Wendy!

Mariken zei

Hoi Wendy, via-via kom ik op je blog terecht, leuke dingen maak je! De doodle-bloemenkaart is tof! Ben volger geworden...
Groetjes, Mariken

Mona Pendleton zei

Super sweet card Wendy! Love all the fun blossoms!

Handmade in Israel zei

Lovely flowers! I hope your sunny weather continues.

Karen Dunbrook zei

great card..nice fresh feel...

Emily Leiphart zei

So beautiful, Wendy! I love how you coloured the flowers and the doodle edge finishes your card so nicely!