zondag 14 april 2013

Doily congratulations


Hello! How are you? I hope all well! I'm sorry I haven't been around so much, I'm kinda very busy with work and also many organizational things at home. Fun things, but they do take up a lot of my time and then days fly by! I'm sure many of you know what I mean. But I haven't forgotten about you or about making cards! Today I have a doily card to share with you. Made this one with the gorgeous large SU doily stamp. I didn't put enough pressure on the middle part and that didn't turn out very pretty, so I decided to take the middle out, hi hi, and then this card came to life :) Curious what you think of it! Wishing you a wonderful day today!
Hugs, Wendy

==================================

Hallo! Hoe is het met je? Hopelijk alles goed! Sorry dat ik er niet zo vaak ben, maar ik ben best wel een beetje behoorlijk druk met werk en ook met allerlei regeldingetjes thuis. Leuke dingen, maar ze slokken wel veel tijd op en de dagen vliegen voorbij! Ik weet zeker dat veel van jullie dit probleem wel kennen. Maar ik ben jullie en het kaarten maken zeker niet vergeten! Vandaag heb ik een doily kaart voor je. Ik heb deze gemaakt met de prachtige grote doily stempel van SU. Ik heb niet hard genoeg gedrukt op de stempel, want het midden was niet zo mooi geworden, dus toen heb ik het midden er maar uit geknipt, hi hi, en toen kwam deze kaart tot leven :) Ik ben benieuwd wat je er van vindt! Ik wens je een heerlijke dag vandaag!
Liefs, Wendy

24 opmerkingen:

Marit zei

Goede oplossing Wen, het is een superkaart geworden! En zo mooi zonnig geel! Fijne dag vandaag, en hopelijk tot snel!

Liefs,
Marit

Karin zei

Wow mooie kaart, mooie oplossing zo, misschien nog wel leuker dan zonder onderbreking in het midden! De kleur is ook lekker zomers!

Willy zei

Creatief opgelost Wendy en wat een mooie kaaart heb je met deze prachtige kaart gemaakt. Tja.... tijd, ik kom ook regelmatig te kort :-)

Margo zei

Hij is gewoon prachitg Wendy ! Wat leuk gevonden !
Liefs
Margo

Marjan zei

Maakt het juist erg origineel, erg slimme oplossing! Mooi hoor, ook qua kleur. Dat niet zo goed stempelen herken ik wel, ik leg er nu vaak een matje onder, zo'n embossinglapje. Vaak lukt het dan wel.

Inge zei

Als er iets mis gaat komen daar vaak de leukste creatieve vondsten uit voort, zo blijkt maar weer! Mooie kaart en mooie kleur geel!

Sofie zei

Gelukkig heb je niet hard genoeg doorgeduwd anders kreeg je deze mooie kaart niet :) Ik vind hem echt heel mooi!

Mona Pendleton zei

Simply beautiful Wendy! Love the elegant doily!

Charlotte zei

Schitterend Wendy! De stempel is schitterend maar ik kan begrijpen dat het niet makkelijk is om hem mooi af te drukken. Je hebt het mooi opgelost zo.
Groetjes,
Charlotte

nicolet zei

Wat heb je dat weer prachtig gemaakt!
Groetjes Nicolet

Riet zei

Wat een schitterende kaart Wendy.

Liefs Riet.

Karin Ã…kesdotter zei

So stylish and Beautiful - love your card!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Ik vind hem geweldig wendy!
ik ken het probleem hoor, zaten er maar meer uren in een dag!

Groetjes ida

Jessi Fogan zei

Now that is a clever way to 'fix' it! I really like it :) Beautiful colour & the font in the sentiment is so pretty!

Lisa Arana zei

stunning wendy, I love that gorgeous orange color.

Wendy Koorevaar zei

Nou dat was een geluk bij een ongeluk want dit geeft juist een heel mooi effect zo met de tekst in het midden. Een prachtig kaartje met een mooie stempel!


Liefs,
Wendy

Savannah O'Gwynn zei

I love that you cut out the middle-- I would never have known!! I loooooooove it! I love your mustard ink--matched that paper perfectly! LOVE LOVE LOVE:)

I'm glad I'm not the only one who is busy-- time just won't slow down! Hope you are doing well!! HUGS friend:)

Handmade in Israel zei

Funny that you told us your 'secret'! We would never have known! It's a beautiful card.

Jen Cuthbertson zei

This is gorgeous, Wendy! I love your technique to cover up the light stamped area! Hope all is well and hugs to you and Pim!!

Anita zei

Netjes opgelost Wendy en de kaart is prachtig geworden!
groetjes, Anita

Bianca Kalksma zei

Heel herkenbaar denk ik, dat een deel niet goed afgedrukt is :) en een goede oplossing zo! Leuk weer een kaartje van jou te kunnen bewonderen op internet, thuis kijk ik regelmatig naar het aquakaartje :) Pas goed op je zelf met alle drukte Wendy! Fijne zondag!! lieve groetjes van Bianca

Emily Leiphart zei

So stunning, Wendy! I love how you split the doily to accommodate the sentiment!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

En zo komen de meest geweldige kaarten uit foutjes!

Cornelie zei

Ja, oeps, ik heb echt wel wat gemist zeg bij jou!! Beetje veel t edoen hier, en het bloggen schiet er wat bij in... Nu een beetje aan het inhalen, en zag deze prachtige kaart! Erg mooi!