zaterdag 2 februari 2013

Mi CAS es su CAS



Hi! We must ketchup! :-D Today I have a card for you that I created with a sketch from my friend Marit. She is in the DT of a Challenge blog called Mi CAS es su CAS and she invited me to be a guest designer this month. I, of course, happily accepted and so, here's my card! I really like this stamp from Paper Smooches! Here in the Netherlands there are not that many card-makers that use the style of Clean And Simple, but I really like that style. And we now see it more and more here and that's why this challenge blog is fun! Do take a look. Hope all is well with you. I'm in London with a few colleagues for work today (and yesterday)! Fun! Wishing you a lovely day!
Hugs, Wendy
Hoi! We must ketchup! :-D Vandaag heb ik een kaartje voor je dat ik heb gemaakt met een schets van mijn vriendin Marit. Zij zit in het DT voor een challenge blog, genaamd Mi CAS es su CAS en ze heeft mij uitgenodigd om deze maand gastdesigner te zijn. En dat leek me natuurlijk superleuk en daarom deze kaart van mij. Ik vind deze stempel en tekst van Paper Smooches helemaal super! Hier in Nederland is de Clean And Simple stijl niet zo groot in het kaarten maken, maar dat is wel echt waar ik van hou. En we zien het nu meer en meer en daarom is dit blog ook zo leuk! Ga vooral eens kijken. Ik hoop dat alles goed met je is. Ik zit vandaag (en gisteren) met een paar collega's voor het werk in Londen! Leuk! Ik wens je een heerlijke dag!
Liefs, Wendy

22 opmerkingen:

Marit zei

We must ketchup Wendy, gelukkig gaat dat bijna gebeuren! Sneeuwt het in Londen ook? Ik vind je kaart top, maar dat had ik al gezegd..de Papersmooches stempels blijven leuk (nieuwe release al gezien?) en jouw Cas stijl is geweldig, dat vinden meer mensen!
Kus uit Leusden,
Marit

nicolet zei

Het is een geweldig kaartje Wendy!
Veel plezier nog in Londen.
Groetjes Nicolet

Gerdine zei

Weererg leuk! Enne, London, wow!

Marjan zei

Gaaf zeg, wat een leuke kaart en die tekst is onbetaalbaar!

Wendy Koorevaar zei

Wauw Londen leuk hoor! Geniet er lekker van!

Je kaart is super geworden! Zo gaaf met dat tomaatje en het steekt zo mooi af. Echt een topper!

Lieve groetjes,
Wendy

Erna Logtenberg zei

Wow wat leuk voor je Wendy! Je kaartje is super!! En heel veel plezier in Londen!! Lieve groetjes, Erna

Karin zei

Wow wat een ontzettende leuke kaart, leuke woordspeling! veel plezier in London!

Irene zei

Te gek zeg voor je werk een paar daagjes London! Dan heb je daarna idd wel weer iets te "ketchup" als je terug bent, enig Wendy!!!

xx Irene

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wendy.

Liefs Riet.

Willy zei

Ha, ha....geweldige tekst en een super leuke cas kaart!!

Anita zei

Ik vind CAS kaartjes ook heel erg mooi en deze is daar zeker geen uitzondering op, superleuk gedaan en geweldige tekst!
Veel plezier in Londen!!
groetjes, Anita

Jolara zei

geweldig ! Liefs Joyce

Anoniem zei

Ik vind hem erg leuk. Groetjes Sylvia

Lindsey zei

This is such a fun card, Wendy! Have fun being a guest designer with your friend, Marit. :)

Marie-claire zei

Ik vind 'm geweldig en vooral de tekst, haha! Tja ik hou wel van CAS.
Leuk London, wil er ook heel graag heen dit jaar!

Groetjes Marie-Claire

Margo zei

Superleuke kaart Wendy !
Liefs
Margo

Jen Cuthbertson zei

This is so cute! I love that stamp set - it has been on my wish list for a while! London sounds so fun!! Glen and I are thinking of a trip to the UK one of these days! I will send email tonight - sorry I've been so out of touch lately!! Hugs!!

Jessi Fogan zei

Hopefully you got to do some fun things in London & not only work ;)
Love this fun card - PS has such great puns :)

Sofie zei

Ja hoor, wat een prachtige CAS kaart!!! Veel plezier in Londen :)

Gerdine zei

Leuk, ik zag net je foto voorbij komen in een filmpje van PTI met stampafaire memories! Zie nichole blogpost van vandaag. Tenminste, ik denk dat jij het bent...

Bianca Kalksma zei

hahaha ge wel dig. Deze maffe teksten komen op de één of andere manier altijd super tot hun recht op jouw kaartjes, wat een geweldig leuke kaart :) :)

Stella zei

Gefeliciteerd met het feit dat je GD bent. Hartstikke leuk en dik verdiend! Je kaartjes zijn super; deze is weer heel anders als die van Marit maar net zo mooi. Moest zó lachen toen ik je "sentiment"zag! ("tekst" klinkt op de één of andere manier zo vreemd in mijn oren..)
Groetjes,
Stella