donderdag 10 maart 2011

Balloons make every birthday better!


Hello friends!

Balloons make every birthday better! Well, they do, right?! ;-) At least they do make a happy card, I think! As soon as this Unity Kit of the Month caught my eye, I was totally crazy about this image and had this card in mind, so I was happy when the set finally arrived to me and I could really make it, ha ha! I wanted the card to have a vintage look, but it's hard to get a good photo.. The bicycle is black embossed and then the balloons colored with Sakura Glaze pencils, love them for things like this. I think it turned out well, what do you think? With this card I'll enter the All Things Unity Challenge.
Wow, the week is going fast, Thursday already and my last day to work, tomorrow I have the day off and my friend Marit will come to me and we'll have a crafty day! Looking very much forward to that! Wishing you a lovely day!
Hugs, Wendy

Hello friends!
Ballonnen maken elke verjaardag beter! Nou ja, dat is wel zo, toch?! ;-) In elk geval maken ze een vrolijk kaartje, vind ik! Zodra ik deze Unity Kit van de maand zag, was ik helemaal weg van deze afbeelding en had ik deze kaart in gedachten. Ik was dus heel blij toen de set eindelijk bij mij arriveerde en ik daadwerkelijk aan de slag kon, ha ha! Ik wou de kaart een vintage look geven, maar het is lastig op de foto te krijgen.. De fiets is gemaakt met zwart embossingpoeder en de ballonnen gekleurd met Sakura Glaze pennen, heel geschikt hiervoor, vind ik. Ik vind hem goed gelukt zo, wat vinden jullie? Met deze kaart doe ik mee aan de All Things Unity Challenge.
Wow, de week gaat snel, zeg, het is alweer donderdag, de laatste werkdag voor mij, morgen atv en dan komt m'n vriendin Marit langs en gaan we fijn samen aan de knutsel! Heb ik erge zin in! Ik wens jullie een heel fijne dag!
Liefs, Wendy

22 opmerkingen:

hennie zei

Leuke kaart Wendy, erg mooie blogout!
Je bent goed bezig.
Fijne dag en groetjes hennie.

martina's kaartjes zei

hij is inderdaad heel leuk ! zeker geslaagd,
groetjes, martina
x

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaart je hebt zo'n leuke eigen stijl GEWELDIG!!!! Gezellige dag vandaag heerlijk aan de knutsel.

gr annemarie en merit

Evgenia Levitskaya zei

Wonderful card!!!

Anita zei

Leuke kaart en wat een goed idee om de ballonnen met een glazepen te bewerken!
groetjes, Anita

Anoniem zei

Heel leuke kaart, en die ballonnetjes zijn schattig, zo vrolijk gekleurd.
Amusement met het knutselen met je vriendin.
Grtjes
Christa

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

OOOooo wat een leukerd is dit!!
Superleuk met de fiets zo! Suc6 met de challenge! Alvast veel plezier morgen!! Groetjes, Yvonne

PetraPostma zei

Wat vrolijk met die ballonnen! Ik vind de glaze pennen ook altijd geschikt voor vrolijke kleurtjes! En ik vind de tekst ook geweldig! Groetjes Petra Postma

patricia zei

hoi wendy
wat is het een leuke stempel een fiets met balonen
ik vind het een schatje
groetjes

Anoniem zei

Hij is heel leuk Wendy en ballonnen maken inderdaad overal een feest van.
Ik vind de tekst stempel ook super gaaf.
Wens je voor morgen heel veel crea plezier maar dat zal wel lukken denk ik.

Groetjes Jannie.

Marjan zei

Hij is zeker erg goed gelukt, mooi die ballonnen met glaze! Heel veel plezier met Marit!!

Groetjes, Marjan

Wendy Koorevaar zei

Nou ze maken je kaartje inderdaad heel vrolijk! Een mooi strak kaartje is het geworden en ik vind de wolkjes als achtergrond super!

Liefs,
Wendy

Jen Cuthbertson zei

I love those pencils, Wendy! Cute card!! Email on the way in the next day or so - things have been so crazy here! :)

Durvina zei

Het is inderdaad waar, ik word hier vrolijk van.
Wat een leukerd.

groetjes, Durvina

Marie-claire zei

Wat een leuke kaart Wendy!

Groetjes Marie-claire

StampinCathy zei

OMGOSH! This is one amazing vintage card. I just love the stamps you used. Thanks for playing along with us at ATU!

Inge zei

Nou, weer helemaal leuk natuurlijk! Kraft en de wolkjes en de ballonnen en vooral ook de tekst...super! Goed weekend!

Emily Leiphart zei

This is gorgeous, Wendy! I love the clouds on kraft and of course the glazed balloons. Funny how that's my favourite image from the kit and I haven't used it yet! :P

Wendy Ramlakhan zei

LOL, love those balloons carrying the bike away!!

Anne Tussing zei

I like it! It does look vintage and fun!

FibreJunky zei

Oh, that is so adorable!!! Dankjewel for playing along with us at All Things Unity!!

Savannah O'Gwynn zei

OH, Wendy! I just loooooooooooove this card! I love the kraft background--the rectangle for the sentiment--the clouds...ACK! I love love love:) You rock! Thanks for playing along and joining in the fun over at ATU!!