dinsdag 9 november 2010

Your smile lifts me


Hallo allemaal! Vandaag een simpel kaartje, maar met vogeltjes die ik zo super vind en deze tekst vind ik ook geweldig! Vandaag heb ik een tekststempel besteld met 'handmade by Wendy'. Dat miste ik eigenlijk al een tijdje, want ik zet nooit op m'n kaarten dat ze door mij gemaakt zijn. Toen zei Pim dat ik die cadeau kreeg, want hij vond ook wel dat dat er bij hoorde! Dus wij gelijk op Etsy zoeken naar een leuk ontwerp en die heb ik wel gevonden, op Honolulu, ha ha!! Vandaag het proefje goedgekeurd, dus hij wordt gemaakt en er staat een vogeltje bij op die wel lijkt op de vogeltjes op deze kaart! Ik ben benieuwd! Zetten jullie altijd je naam achter op de kaart? Ben wel benieuwd hoe iedereen dat doet, eigenlijk. Net een kaart voor Pim gemaakt, die morgen jarig is, maar die kon er nog niet op natuurlijk, straks kijkt hij, da's zonde! Fijne avond nog allemaal! Liefs, Wendy

===
Hi everyone! Today a simple card, but with birdies that I like a lot and also this sentiment I totally love! Today I ordered a text stamp with 'handmade by Wendy'. I missed that for a while, because I never put on my cards that they are made by me. Then Pim said it would be a present from him, because he also thought I had to put that on the cards! So we searched on Etsy for a nice design and I found one, on Honolulu, ha ha! I gave approval for the proof today, so now it's being made and there's a birdie on it, a bit like this one on the card! I'm very curious! Do you always put your name on the back of the card? I'm curious how you do that, actually. I just made a card for Pim, who is having his birthday tomorrow, but of course, I can't put that on the blog yet, that would be a shame if he would have a look! Wishing everyone a wonderful evening! Love, Wendy

28 opmerkingen:

Evgenia Levitskaya zei

Your card makes me happy-))))
Hugs, Joy

Lenet zei

Zeker een heel leuk vogeltje ,hele leuke kaart

Louise zei

Wat een lief kaartje, ben helemaal weg van het papier.
Ja, ik heb ook een naamstempel, komt geen kaart de deur uit zonder stempel, wordt speciaal door mijn man gecontroleerd hihihihi, ben benieuw naar je stempel.
En wens Pim een fijne verjaardag toe met veel taart en kadootjes.

gr.Louise

Sandra zei

wat een schitterende kaartjes heb je weer gemaakt de laatste week
groetjes sandra

Maris zei

prachtig kaartje meid, en gefeliciteerd met Pim vandaag een fijne dag he, ik wil ook graag zo een stempletje ,waar heb je die precies vandaan ??

Marit zei

Hoi Wendy!

Allereerst gefeliciteerd met Pim!Gaan jullie nog iets gezelligs doen vanavond?

Je kaart is weer super, en ik ben erg benieuwd naar je persoonlijke stempel, was een goede tip dus om op Etsy te zoeken!

Tot vrijdag...m'n verlanglijstje wordt steeds langer oeps!

Liefs,
Marit

De Creakeet van Peet zei

erg leuk hoor deze kaart en met een eigen stempel erop is het helemaal toppie natuurlijk. Ik ben nog denkende of ik zon een stempel aan zal schaffen, ik zet er nu altijd een stempel op met de tekst Hallmark wishes they could be this good! Ben wel benieuwd naar je stempel...Alvast gefeliciteerd met Pim, geef hem twee dikke kussen op beide wangen van mij en een hele fijne dag voor morgen gewenst..Liefs Peet

PetraPostma zei

Hoi Wendy, wat een mooi kaartje. Leuke kleurtjes ook. Wordt er blij van! En gefeliciteerd met Pim! Groetjes Petra Postma

Me zei

Wat een leukerd met al die vogeltjes.

Grtjss Marjon

PatriciaKleijn zei

Heel erg leuk kaartje zeg

Groetjes Patricia
http://www.justscrapstuff.tk
http://xx--patries--xx.blogspot.com

Judith zei

Your CARD lifts me!!
Wat een schatje en die vogeltjes, ahhh, zoo lief!
Ben benieuwd naar je naamstempel. Die zou ik ook graag willen... (o, mijn wensenlijst is veel te lang...)
Fijne dag en gefeliciteerd met Pim!!
Groetjes, Judith

MarĂ­a Castillo zei

AWWWWWWWWW, so pretty, girly and adorable card!! Love those birdies!!

Marjan zei

Wat een onwijs leuk appier, zo passend bij je mooie wens. Mooie kaart, hoor!
Gefelciteerd met Pim alvast!
Leuk, je stempel voor op kaartjes.
Ik zet er eigenlijk nooit op dat ze van mij zijn, nooit over nagedacht eigenlijk.

Groetjes, Marjan

Margo zei

Hoi Wendy,
ik zet er eigenlijk ook nooit op dat ik ze zelf heb gemaakt!
Vind je kaart weer heel erg geslaagd hoor!
Ben benieuwd naar die stempel van je !
Groetjes
Margo

Wendy Koorevaar zei

Wat een gaaf papier heb je gebruikt joh! Heel schattig met die vogeltjes. En erg leuk van je naamstempel. Dat staat ook nog op mijn verlanglijstje... Het maakt je kaartje dan echt af he...

Liefs,
Wendy

regina zei

hoi

wat een prachtig kaartje!

mooi papier!!

gr regina

Sonja zei

schattig ... je hebt je tekst heel goed verbeeld met die vogeltjes.

groetjes,
Sonja

k@rin zei

hallo wendy,

prachtige kaart.

Daar hou ik van, van simpel. Dat zijn voor mij de mooiste kaarten. Die vogeltjes zijn echt schattig. De jarige zal heel tevreden zijn.

Ik heb geen naamstempel. Maar door uw verhaal te lezen, zet ik dat ook op mijn verlanglijstje. Dat is namelijk een goed idee. Waar kan je zo'n stempel aanschaffen?

groetjes karin

Kary zei

Hi Wendy, the birds are just so adorable!! I love the card. It's so cheerful & lovely colours. I hardly put my name at the back of my cards, but I have one made with my name in Chinese calligraphy character. Look out for your card in the mail soon (will try to mail it tomorrow) as I've stamped it on the back. So glad you had yours made - I'm sure it'll be perfect.
Thank you for your lovely comments on my post today ;) I really appreciate it! Enjoy your day!! {Hugs}

Anoniem zei

Ik vind het een prachtige kaart. Ook al is ie misschien simpel, het vogeltjes-papier fleurt alles onmiddellijk op. Mooi gedaan!

-xxx- Myriam

Crealin zei

Hoi Wendy,

je kaartje doet me spontaan glimlacht, zo'n vrolijk schatje! Ik heb ook een naamstempel van whimsy stamps, je kan het voorbeeldje zien in mijn zijbalk. Ik stempel deze en die past net in een scalloped circle van de nestabilities. Zo kleef ik die achteraan op mijn kaarten.
Ik ben heel benieuwd naar de jouwe.

Groetjes,

Lins x

Bianca Kalksma zei

Wat lief, de handmade stempel cadeau van Pim terwijl hij juist jarig is geweest deze week;) nog van harte! Wat een leuk idee om een vogeltjesachtergrond te maken!

Unknown zei

Well this card sure gave me a smile! It's so pretty in pink and what a fabulous touch with that corner too!

Jerommeke zei

Wennepen! Wat een mooi kaartje weer! Mag ik als man ook op je kaartjes reageren? ;-) het zijn echte kunstwerkjes! Groetjes van het broertje van je lover.

Jeroen

Ps ook de groetjes van fleur de deur

farmhouse-story zei

such a sweet looking card,wendy! i try to stamp and sign my cards, but some slip through the cracks:)

Scrapcollectr zei

Hello,
I bought a few personalized stamps from paperangel.com and use them all the time. I like for my recipients to know I made the card! Lol
*smile*

Wendy Ramlakhan zei

Awww, super cute. Your card lifts ME!!!! Love the colors.
I'm in the process of looking for a stamp to put on the back of my cards with my name right now. Can't wait to see yours.

Anoniem zei

Ahhw dit is echt een super leuke kaart geworden zeg!
Lief met die vogeltjes ook:)
Groetjes Miranda