zaterdag 21 augustus 2010

Celebrate in style


Deze kaart heb ik gemaakt voor Mariska. Ik vond deze stempel zo leuk, ik wou er snel iets mee doen! Ik heb er de tekst Celebrate in Style een aantal keren bij gestempeld en vond het leuk hem zo lekker in het roze te maken! En natuurlijk donker haar zo, net Mariska, toch? Hi hi! Het papier heb ik een beetje geprobeerd te distressen, maar dat heb ik toch nog niet helemaal in de vingers, vrees ik... Hopelijk leer ik snel beter hoe je dat nou moet doen!

Tot blogs! Liefs, Wendy
===
This card I made for Mariska. I liked this stamp so much, I wanted to do something with it soon! I used the text Celebrate with Style a few times, stamped in a line and I liked a lot making this card nice and pink! And of course, the girl with dark hair, just like Mariska, right? Hi hi! I tried to distress the paper a little, but I don't really know how to do that well, yet, I hope to learn that better soon!
'Till blogging! Love, Wendy

17 opmerkingen:

Me zei

Je kaart is helemaal te gek,mooi dat roze,en die mariska stempel ;) is helemaal leuk.
Mooi gemaakt weer.

Grtjss Marjon

Bianca Kalksma zei

Inderdaad leuke stempel! En mooi ingekleurd, kijk er nu met andere ogen naar nu ik zelf ook copic's heb... :) Bij het maken van achtergrondjes met distressen is elk achtergrondje gelukt, zo moet je het zien, want het wordt toch elke keer weer anders!

PatriciaKleijn zei

Leuke kaart hoor

*Kus Patries*

Marjan zei

Heelleuk kaartje, Wendy! Dat stempeltje doet me een beetje aan Betty Boop denken.
En ja, ik ben inderdaad gek op kikkers, eigenlijk wel op heel veel beestjes, alleen slangen, schorpioenen enzo...hmmm nee.
Maar voor kikkers heb ik een zwak en vlinders vind ik prachtig!

Fijn weekend!

angelique (anlou) zei

het kaartje is prachtig meis
die stempel is gaaf
liefs angelique

Margo zei

Wat een leuk kaartje, ik vind dat distressen toch goed gelukt hoor, heb met mijne nog niks gedaan :-)
Groetjes
Margo

Hetty zei

Wat een mooi en leuk kaartje daar zal
ze zeker heel blij mee zijn
\
gr hetty

chantal zei

ik vind je kaart goed geslaagd hoor. En ja het distressen is leren. Maar vind toch dat je het super gedaan hebt
liefs chantal

Sandra zei

je kaartje is heel mooi wendy echt een geweldig afdrukje heb je gebruikt
,ben je ook nog na de beurs geweest? hoe was het
groetjes sandra

bernietom47 zei

Lovely! Beautifully colored image and I like the way you used the sentiment.
Blessings Bernie

María Castillo zei

Cool and funny card!! Your distressing lools awesome! Hugs, María

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Helemaal leuk Wendy!
De stempel lijkt wel een beetje op BettyBoop!
Fijne zondag! Liefs, Yvonne

Wendy Ramlakhan zei

Ooooh, I love it!! Great layout design Wendy, love the distressing too.

Riet zei

Prachtige kaart Wendy,Lief je stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Louise zei

Hoi Wendy,

Prachtige kaart en wat een super gave stempel!!.

gr.Louise

Evgenia Levitskaya zei

Hi Wendy!
So nice girl and card, I like paper and its colour

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat een schat van een kaart zeg! En het distressen is goed gelukt hoor!
Dank je wel voor je reactie op mijn kaart op het blog van Creabest!
En ben je zo bepakt en bezakt van de beurs thuisgekomen?
groetjes
Marion