donderdag 1 juli 2010

Kaart voor mijn boot-liefhebbende vader



Hallo allemaal!

Vanwege mijn griepje en Pim's gebroken enkel hebben we dit jaar vaderdag een weekje uitgesteld. Dit hebben we vorige week gevierd, met mijn ouders en opa allemaal samen in de heerlijk groene tuin van m'n schoonouders. Ik had voor alle vaders natuurlijk een kaartje gemaakt. Deze was voor mijn eigen vader, die helemaal gek is op boten! Het moest dus zeker een beetje in die stijl worden. Ik vind hem wel aardig gelukt, met een beetje een nautische sfeer! M'n vader vond hem heel geslaagd, wat vinden jullie?
Succes met de hitte de komende dagen! Fijne avond!
Liefs, Wendy
===
Hi everyone!
Due to my flue and Pim's broken ankle, we postponed Father's Day this year, with a week. We celebrated it last week, with my parents and my grandpa, all together in the lush, green garden of my parents-in-law. Of course, I made a card for all the fathers. This one was for my own father, who totally loves boats! So, it had to be in that style, of course. I think it worked out pretty well, with the bit of a nautical style! My father thought it was really nice, what do you think?
Good luck on the heat the upcoming days! Have a wonderful evening!
Love, Wendy

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Een heel mooi kaartje, dat lintje is fijn gemaakt. Je vader zal er best blij mee geweest zijn.
grtjes
Christa

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi kaartje heb je gemaakt wendy! is de griep nu weer helemaal over? en is pim's gebroken enkel weer goed?

Ik denk dat je vader hier heel blij mee zal zijn.

Liefs Ida

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje en ik kan me
voorstellen dat je vader hem mooi vond
nog van harte beterschap allebei

gr hetty

Me zei

Wat een prachtig kaartje,vind hem zeer geslaagd,ook je papier zo met die wereldkaart past er perfect bij.
Geniet van deze heerlijke dagen tis zo weer winter:)

Grtjss Marjon

Marley zei

Wat een gaaf kaartje Wendy!! Heel leuk dat stempeltje en het papier past er helemaal perfect bij!! Ook leuk die lintjes zo.. Gefeliciteerd met de candy en laat ik nou net je 50ste volger zijn!! (Ik dacht dat ik dat allangggg was, schandalig!! hihi) liefs en een fijne avond. Marley

regina zei

hoi

supergaaf kaartje!!

errrg mooi!!

gr regina

Peter's Planner blog zei

Hoi Wendy, wat een mooie nautische kaart heb je voor je vader gemaakt super hoor, en is alles verder weer goed daar bij jullie anders sterkte nog verder.

Groetjes Scrapfanaat Peter

Sandra zei

je kaartje is heel mooi geworden . Tja vaderdag hebben we ditjaar hier ook niet echt gevierd aangezien ik toen in mijn kraambed lag, maar wij gaan het ook nog vieren als het goed is volgende week zondag,
hoe gaat het nu met pim zijn voet moet hij nog lang in het gips zal wel heet zijn met zo'n weer
groetjes sandra

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat een gave kaart zeg! Prachtige kleuren bij elkaar. Een mannenkaart is toch vaak lastiger maar deze is super geworden!

Een fijn weekend en veel plezier met shoppen vandaag bij de hobbywinkel! Ik hoop voor jullie dat ze daar airco heben!

Liefs,
Wendy

Esther zei

Nou het resultaat mag er zijn van je vaderdag kaart,TOP.

Groetjes Esther

miriam zei

Een hele leuke kaart

liefs miriam

Marie-claire zei

Echt een mooie mannenkaart!

Groetjes Marie-claire

cats whiskers zei

Wow this is just stunning dear
Hugs jacqui x

Durvina zei

Ik kan me goed voorstellen dat je vader de kaart geslaagd vond want het is een echte beauty.

gr, Durvina