dinsdag 27 april 2010

Vintage kaartje - hippie!


M'n eerste vintage kaartje, met voor mij weer een paar nieuwe technieken er in gebruikt! Hij is een beetje bruinig en drukkig geworden, maar het meisje waar ik dit aan stuur, houdt daar wel van! Ik vond het hippie meisje echt helemaal super! Nieuw voor mij is het stempelen langs de randjes van het papier, maar dat vind ik wel heel leuk worden, ik heb gisteren ook een dingetje gekocht om de randjes nog iets meer te bewerken, 'oud' te maken, maar dat moet ik op een volgende kaart gebruiken. De bruine rand heb ik gestempeld met alleen Versamark inkt, wordt heel leuk, vond ik! De bloem rechtsboven is een nieuwe mal, een flink prutsklusje om het lint enzo er door heen te krijgen, maar ik vind de bloem persoonlijk wel super! Alleen heeft deze snijmal een beetje lastige eigenschap, namelijk dat het heel erg lastig is de bloem er na het door de Cuttlebug halen, er uit te krijgen... ik heb echt ontzettend zitten prutsen... iemand nog tips? Hopelijk vinden jullie hem leuk geworden!

Groetjes en fijne dag, Wendy
(verstuurd naar Purdey)

3 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

hij is superrrrrrrrrrrrr, de kleuren helemaal top en de stempel doet me aan een indiaan denken kan dat? Die druppels zijn kei eenvoudig te maken... Je gaat naar een hobbywinkel en koopt daar Glossy Accents van Ranger. Thuis gekomen pak je een bv een bloem en doet wat kleine dotjes/drupjes glossy op de bladeren, later drogen en je hebt druppels .De kind kan de was doen is het niet? Liefs Peet

Sandra zei

ik vind je kaartje helemaal super geworden, echt heeeeeeel mooi,
groetjes sandra

Janiel/ janny zei

Hello Wendy, THis is so cute!! I love the papers that you have done with the image!! The colors are FAB!!
hugs, Janiel