vrijdag 16 april 2010

Nieuw hier!

Hallo!
Ik ben Wendy ten Hove en ben vandaag een blog begonnen, geïnspireerd door al die leuke, creatieve mensen die al een blog hebben, waar ze hun nieuwste creaties op tonen. Ik heb erge zin om ook mijn kaarten met jullie te delen. Ik ga ze er vanavond op zetten, want heb nu mijn foto's niet bij me en ben nu vooral lekker aan het rondneuzen op al die mooie blogs en steeds meer mensen aan het volgen. Leuk, leuk, leuk! Ik hoop dat jullie natuurlijk ook mijn blog willen volgen en ik sta erg open voor tips en reacties, want ik ben alles nog aan het leren. Hopelijk wordt mijn blog met veel plezier bekeken, zoals ik veel andere blogs met veel plezier bekijk!

Groetjes,
Wendy
===
Hi!
I'm Wendy ten Hove and I started this blog today, inspired by all the fun people, who already have a blog, where they show their newest creations! I'm very excited about also sharing my cards with you. I will put some on tonight, because I don't have my pics with me now and I'm just looking everywhere now for inspiring blogs and following more and more people! Fun fun fun!! I do hope of course that you would also like to follow my blog and I'm very much open for comments and tips, because I'm really still learning it all. I hope you will have as much fun watching my blog as I have watching all yours!
Greetz,
Wendy

3 opmerkingen:

Sandra zei

hoi wendy wat onzettend leuk dat je met mijn candy mee doet, ik herken veel in je verhaal . Ik heb ook in mijn tienerjaren veel creatieve momenten gekent en door drukte en de kinderen is dat weggevloeit nog geen klein jaartje ben ik weer helemaal opdreef ,maar ik zelf heb pas sinds 8 maanden een blog en ik voel me zo vereerd dat al zoveel mensen mijn werk bewordend. jij ook heel veel succes ermee maar dat zal zeker goed komen,
groetjes sandra

De Creakeet van Peet zei

Hoi Wendy..ik word al vrolijk van je achtergrond die je hebt gebruikt op je blog, wat zal ik straks vrolijk worden al jou creaties erop staan :-). Zoals Sandra al zei.. het is geweldig dat je werk door vele word bewonderd en de lieve reacties die je er op krijgt, de leuke contacten die je opbouwt..allemaal top. Succes met je blog enne de eerste 2 volgers heb je al...Liefs Peet en.. Welkom in Blogland

Anoniem zei

Dat is een mooi kaartje geworden Wendy!
Enne......er staat iets op mijn blog voor je!

Groetjes van Stempelientje.