vrijdag 16 april 2010

Happy birthday met slingers


Zo, toch nog een kaart op m'n blog vanavond. Het is namelijk al best weer laat geworden... Heb vanavond nog twee nieuwe kaarten gemaakt, helemaal geïnspireerd door alle leuke blogs die ik vandaag heb bezocht! Die kaarten zet ik er dit weekend op. Deze kaart is al ietsje ouder, met een stempel die ik een keer van een vriendin uit Singapore heb gekregen. Het meisje kijkt een beetje beteuterd, maar ik vond hem toch wel heel erg leuk. Je hebt het misschien al door, ik ben gek op paars! Ha ha! Wat vinden jullie er van? Groetjes, Wendy

2 opmerkingen:

Sandra zei

zo jij hebt goed je best gedaan, je kaartjes zien er allemaal heel mooi uit zeg, en ik ben nu al benieuwd na de kaartjes die nog gaan komen,
groetjes sandra

De Creakeet van Peet zei

Ja hier word ik vrolijk van, nog iemand die gek is op paars :-). Wat een leuke kaarten heb je er op gezet en ja...als je eenmaal bezig bent is het zo heel laat, denk dat vele dat wel met je kunnen delen. Liefs Peet